A Denham farmercég megbízásából készült reklámban az Amerikai Psycho híres névjegykártyás jelenetét használta fel a Flickering Wall ügynökség. A névjegyeket farmerek, az öltönyös yuppie-kat pedig szakállas hipszerek helyettesítik benne.

Videó a folytatásban!

Eredetileg Patrick Bateman és pénzes barátai a névjegyeiket hasonlítják össze, és a veszíteni nem tudó főhősnek annyira nem tesz jót, hogy nem az ő kártyája a legszebb, hogy úgy dönt, végleges megoldást keres a problémára.

A reklámban a névjegykártyákat farmerek helyettesítik, az eredetire rímelő párbeszédeket pedig nem nyolcvanas évekbeli yuppie-k, hanem mai szakállas, szemüveges hipszterek adják elő. Nem a Dorsia az irtózatosan menő hely, hanem a titkos bakelitbár, és így tovább, a vége pedig nyilván az, hogy Patrick farmerekben sem ismer tréfát.

via Urbanplayer